Patrzymy w przyszłość – czyli Saunier Duval z nowym logotypem
Firma Saunier Duval powstała we Francji w 1907 roku, a obecnie jest częścią Vaillant Group, lidera na europejskim rynku grzewczym. Jesteśmy więc marką ze 115-letnią tradycją, w Polsce obecną od 1995 roku. W naszej ofercie znajdują się przede wszystkim urządzenia grzewcze: kotły kondensacyjne, pompy ciepła, urządzenia klimatyzacyjne oraz gazowe podgrzewacze ciepłej wody. Nasze produkty kojarzone są z logo przedstawiającym ptaka, jednak w ostatnim czasie przeszło ono wizualną przemianę, która obrazuje nieustanny rozwój firmy.
Symbol ptaka, od lat związany z marką Saunier Duval, ma przypominać o idei przyświecającej założycielom firmy – Charles’owi Saunierowi i Maurice’owi Duvalowi. Była nią dbałość o ciepło rodzinnego domu, podobna do troski, jaką ptaki otaczają swoje gniazda.
Największą zmianę przeszedł sam symbol ptaka – został on uproszczony i unowocześniony. Zmniejszenie liczby piór i skierowanie dziobu ptaka w prawą stronę, a także zmiana jego postawy na podobną do przybieranej przez ptaki podczas lądowania symbolizują kierowanie się ku przyszłości, pokazując nasze aspiracje jako nowoczesnej marki.
Jako firma specjalizująca się w produkcji urządzeń grzewczych chcemy stawiać na innowacje, oryginalne i praktyczne projekty, które łączą wysoką jakość i nowoczesne rozwiązania z potrzebami naszych klientów. W ten sposób działamy od samego początku istnienia marki. Regularnie testujemy i wdrażamy nowe rozwiązania w technice kotłowej, wprowadzamy nowe wynalazki w osprzęcie, rozwijamy nowoczesne technologie dotyczące pomp ciepła oraz klimatyzacji. Stawiamy na relacje i współpracę z partnerami oraz ciągłe udoskonalanie pakietów szkoleń, a zmiana w logotypie marki to kolejny krok, aby zobrazować, jak wspólnie patrzymy w przyszłość nowych rozwiązań grzewczych w budownictwie – podsumowuje zmianę logo Andrzej Chmura, menadżer produktów Vaillant Group.